ביטוח נסיעות בהריון

טרוולביט משווקת רשמית של חברת פספורט קארד לכל סוגי הביטוחים לחו"ל. אחד הנושאים הפופולריים ביותר הינו ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון.

אישה בהריון! אל תטוסי בלי פוליסת ביטוח נסיעות הריון בטוחה שמכסה אותך בחו"ל

לפני כל נסיעה לחול, חשוב ואף הכרחי לדאוג לביטוח נסיעות איכותי. בכל הקשור לנושא ביטוח נסיעות בהריון, נשים נמצאות בסיכונים שונים הדורשות כיסוי מיוחד וחשוב שניתן על כך את הדעת. לא כל חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון ולכן כדי שנקבל כיסוי לכל תרחיש עבור אישה בהריון, אסור לוותר על כך וחשוב שנמצא חברת ביטוח שתתן מענה מתאים.

טרוולביט הינה משווקת רשמית של חברת פספורט קארד לכל סוגי הביטוחים לחו"ל. אחד הנושאים הפופולריים ביותר בהם אנו עוסקים הוא הינו ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון?

ביטוח נסיעות המוצע על ידי Travelbit, הינו ביטוח של פספורטקארד – מבית הפניקס מעניק כיסוי לנשים בהריון הכולל את השירותים הבאים:

  • כיסוי של עד 100,000 דולר לאשפוז ולהוצאות רפואיות הקשורות בסיבוכי הריון עד שבוע 24.
  • משבוע 24 ועד שבוע 32 הכיסוי יהיה עד 60,000 דולר.
  • הטסת חירום לאם והילוד או הפג, במידת הצורך חזרה לישראל לקבלת טיפול רפואי מתאים.
  • כיסוי במקרי לידה מוקדמת.
  • כיסוי רעידות אדמה ללא תוספת תשלום.
  • מוקד חירום טלפוני וחדר רופאים בכוננות 24/7.

לפני כל רכישת ביטוח נסיעות לנשים בהריון השוואת מחירים היא דבר מבורך ומומלץ. אנו מציעים לך לערוך סקר שוק ולהיווכח שאצלנו זמין השירות האיכותי והמשתלם ביותר. לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון אנו מזמינים אותך לפנות אלינו טלפונית למספר 03-5046611 או בצעי רכישה מקוונת באתר.

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו